فرمالیته عروسی در ترکیه

فرمالیته عروسی در ترکیه

همه چیز در مورد خدمات فرمالیته عروسی در ترکیه
خدمات فرمالیته عروسی در ترکیه این روزها محبوبیت فوق العاده ای در بین زوج های ایرانی پیدا کرده است. البته این موضوع مختص ایرانی ها نیست و در سراسر آسیا در حال فراگیر شدن است. فرمالیته عروسی یک اصطلاح داخلی برای خدمات عکس برداریِ پیش از روز عروسی است. زوج های جوان، حساسیت خاصی بر روی عکس ها و آلبوم عروسی خود دارند. آنها دوست دارند بهترین و زیباترین آلبوم و قاب های عکس عروسی را تصاحب کنند.  منتها همان طور که می‌دانید روز عروسی روز پر استرس و پر مشغله ای است و زمان درستی برای گرفتن عکس های عروسی نیست. به همین دلیل بسیاری از زوج های جوان دوست دارند قبل از روز عروسی این کار را انجام دهند. خدمات فرمالیته عروسی در ترکیه هیجان انگیز ترین راه برای پیش انداختن کارهای تصویربرداری از عروس و داماد است.


فرمالیته عروسی در ترکیه با بهترین قیمت

فرمالیته عروسی چیست؟
فرمالیته عروسی در واقع یک اصطلاح تازه در زبان فارسی برای عکاسی قبل از عروسی  (Pre-Wedding Photoshoot)  است. عکاسی قبل از عروسی، جلساتی برای عکاسی است که قبل از روز عروسی و تنها با عروس و داماد انجام می‌شود. در این جلسات، زن و شوهر فرصتی عالی پیدا می کنند تا با آسودگی خاطر بیشتر عکس های آلبوم عروسی خود را بگیرند. در روز فرمالیته عروسی غالبا تصاویری زیبا تر و به یاد ماندنی تر از خود روز عروسی ثبت می شوند. زیرا همانطور که گفته شد عروس و داماد هیچ دغدغه فکری دیگری به غیر از گرفتن عکس هایی زیبا ندارند. به علاوه مراکز ارائه خدمات فرمالیته عروسی، معمولا مکان هایی فوق العاده را در داخل یا خارج از کشور برای این کار انتخاب می کنند. به عبارت دیگر فرمالیته عروسی بهانه ای می شود که عروس و داماد قبل از عروسی خود به یک سفر خاطره انگیز بروند.
چرا فرمالیته عروسی در ترکیه را انتخاب کنیم؟
بسیاری از عروس و دامادها به محض اینکه با ایده انجام فرمالیته عروسی در ترکیه روبرو می شوند با خود می گویند چرا که نه؟ واقعا چه کسی دوست ندارد به کشور زیبای ترکیه سفر کند. حالا چه موقعیتی بهتر از این که با همسر آینده خود به این سفر بروید؟. مطمئنا جدا از کارهای عکسبرداری عروسی، یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد. ترکیه کشوری چهار فصل و  با مناظر طبیعی بی نظیر  است. زیبایی های بی نظیر این کشور، بهترین پس زمینه ها برای عکس های دونفره آلبوم عروسی شما خواهند شد. به علاوه همانطور که می‌دانید ترکیه یکی از کشورهایی است که سفر به آن از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر از کشورهای دیگر است. بنابراین با یک تیر چند هدف را خواهید زد. فرمالیته عروسی در ترکیه ، به معنی واقعی، هم فال است و هم تماشا.


فرمالیته عروسی، راهی مناسب برای گرفتن  عکس هایی زیبا و پیش از موعدِ عروسی

شیوه کلی انجام خدمات فرمالیته در ترکیه
وقتی صحبت از فرمالیته عروسی می‌شود، زوج ها باید ماهیت و شیوه انجام کارها را به خوبی درک کنند. برای فرمالیته عروسی در ترکیه باید ابتدا برای سفر به این کشور آماده شوید. استودیوهای انجام دهنده خدمات فرمالیته، مشتریان را در قالب تورهای فرمالیته ترکیه عازم این سفر هیجان انگیز می‌کنند. عکاسی فرمالیته عروسی، معمولاً در طول یک روز به پایان نمی رسد بنابراین برای شما در ترکیه هتل گرفته می‌شود. همانند سایر تورهای مسافرتی برای خورد و خوراک، اقامت و رفت و آمد شما برنامه ریزی می شود.  منتها تفاوت تور فرمالیته در این است که باید روزها به لوکیشن های عکاسی بروید. یک یا چند عکاس حرفه‌ای کارهای  تصویربرداری شما را انجام خواهند داد. از جانب خودِ استودیویی که با آن قرارداد بسته اید این عکاسان به همراه شما به سفر ترکیه فرستاده می شوند.

معمولا استودیوهای برگزار کننده فرمالیته ترکیه در این کشور، آماده سازی های قبل از جلسات عکسبرداری فرمالیته را برای شما انجام می دهند. از جمله: آرایشگری و میکاپ عروس و داماد، انتخاب لباس متناسب با لوکیشن ها، ایاب و ذهاب از هتل به لوکیشن‌های تصویر برداری و… . نکته مهم این است که برای انجام فرمالیته عروسی در ترکیه باید حتما با استودیوهای عکاسی قرارداد ببندید. در غیر این صورت باید خودتان تمام تدارکات سفر، اقامت در هتل، پیدا کردن عکاس، تامین لباس و میکاپ آرتیست و… را انجام دهید. مطمئنا در این صورت هزینه های شما چندین برابر خواهند شد.


خدمات تصویر برداری فرمالیته عروسی در ترکیه

بهترین زمان برای گرفتن تصاویر فرمالیته عروسی در ترکیه چه زمانی است؟
بهترین زمان از سال برای گرفتن عکس های فرمالیته عروسی در ترکیه، فصل بهار و تابستان است. چند دلیل وجود دارد که چرا این زمان از سال برای عکاسی عروسی و فرمالیته مناسب تر است. اول اینکه هوا به اندازه کافی گرم است. دوم اینکه مناظر طبیعی کوه ها و آبشارهای ترکیه در این فصل ها زیبا تر از هر زمان دیگری هستند. شما می توانید از این مناظر زیبا به عنوان پس زمینه عکس های فرمالیته استفاده کنید.
دلیل سوم، زیبایی درختان در این زمان است. برگ‌های درختان در این زمان از سال رنگارنگ‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین حالت خود را خواهند داشت. البته سایر فصل های ترکیه نیز زیبایی های خاص خود را دارند. برخی از افراد عقیده دارند که زمستان ترکیه نیز برای عکاسی فرمالیته، شگفت انگیز است. این افراد نیز حق دارند زیرا ابرهای کم ارتفاع و کوه های پوشیده از برف تازه، پس زمینه هایی عالی هستند.

بهترین لوکیشن های تصویر برداری برای فرمالیته عروسی در ترکیه کدامند؟
پیشنهاد لوکیشن برای فرمالیته عروسی در ترکیه در این نوشته دشوار است. زیرا مکان های شگفت انگیز زیادی در ترکیه وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. قبل از اینکه به تور فرمالیته بروید، استودیویی تصویر برداریِ طرف قرارداد شما در مورد لوکیشن ها با شما مشورت خواهد کرد. اگر خود شما پیشنهاداتی در این زمینه داشته باشید این پیشنهادات نیز بررسی خواهند شد. همچنین می توانید نمونه کارهای انجام شده برای دیگر مشتریان را نیز مشاهده کنید و از آنها الهام بگیرید.


ترکیه، کشوری زیبا و با بهترین لوکیشن ها برای تصویر برداری فرمالیته عروسی

کلام آخر
برخی از زوج ها برای به تصویر کشیدن عشق خود، فرمالیته عروسی در ترکیه را انتخاب می کنند. آنها می‌خواهند قبل از ازدواج، عکس های شگفت انگیزی از خود داشته باشند. این یک راه عالی و هیجان انگیز و یک ماجراجویی تمام عیار است که عروس و داماد ها می توانند قبل از عروسی انجام دهند. با خدمات فرمالیته عروسی در ترکیه، خاطرات عروسی خود را به بهترین و زیباترین شکل ممکن در قالب تصاویری خارق العاده، ثبت کنید. این اتفاقی است که ممکن است در روز مراسم عروسی نتوانید به آن برسید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای رزرو یک فرمالیته بی نظیر در کشور ترکیه با استودیوی تک چهره تماس بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر و فرمالیته عروسی در ترکیه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

02122351992