فرمالیته در استانبول

فرمالیته در استانبول

فرمالیته در استانبول فرصتی استثنایی که نباید از دست بدهید
فرمالیته در استانبول می‌تواند یک تجربه خاطره ساز باشد که داستان شما و همسر آینده تان را به خوبی روایت کند. خدمات فرمالیته یا همان عکاسی قبل از عروسی، برنامه عروس و داماد‌ها را برای روز عروسی، خالی می‌کند. دیگر لازم نیست همه کارها را در روز مراسم انجام دهید. می‌توانید چند روز یا حتی چند هفته قبل از عروسی به کمک خدمات فرمالیته در استانبول کار تصویربرداری‌های عروسی را پیشاپیش به پایان برسانید. از همه مهمتر اینکه همراه نامزد خود برای انجام کارهای تصویر برداری به شهر زیبای استانبول سفر خواهید کرد. عکاسان حرفه ای در این سفر با شما خواهند بود تا زیباترین مناظر شهر استانبول را به آلبوم عروسی شما بیاورند. تصاویری قابل مباهات که علاوه بر استفاده در آلبوم عروسی می‌توانند به پرتره‌هایی شکوهمند و عاشقانه بر دیوارهای منزل شما تبدیل شوند.

خدمات تصویربرداری فرمالیته در استانبول و سفر به این شهر زیبای ترکیه

ارزش ماندگارِ حاصل از تصویربرداری فرمالیته در استانبول
عکس‌های حاصل از خدمات فرمالیته در استانبول، لزوماً چیزی نیستند که ارزش آن را بلافاصله متوجه شوید. معمولا بعداً وقتی با شریک زندگی خود خاطره می‌گویید و آلبوم عکس‌های قبل از عروسی را بیرون می‌آورید متوجه آن می‌شوید. شما لحظات شاد و عاشقانه ای خلق کرده اید و صمیمیت را به بهترین شکل به تصویر کشیده اید. به شما فرصتی داده شده و تا مدت‌ها از ثمره آن استفاده خواهید کرد. بنابراین می‌توانید به گذشته نگاه کنید و همراه با شریک زندگی خود لبخند بزنید. البته این گفته‌ها به معنی آن نیست که فرمالیته در استانبول الزاما مربوط به آینده باشد. زیرا بلافاصله بعد از دریافت عکس‌های فرمالیته می‌توانید از آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. حتی برخی از زوج‌ها از تصاویری که در استانبول گرفته اند در مراسم عروسی خود استفاده می‌کنند. مطمئنا تصاویر بزرگ و قاب شده عروس و داماد بر دیوارهای تالار عروسی بر شکوه مراسم عروسی خواهد افزود.

چند توصیه اولیه برای مشتریان خدمات فرمالیته
– ایده‌هایی را که در ذهن دارید آماده بحث کنید تا عکاسان از آنها در جریان تصویربرداری استفاده کنند.
– کمتر به سراغ گزینه‌های بسیار لوکس و گرانقیمت از لوکیشن، لباس، یا ماشین بروید. در صورت تمایل می‌توانید موارد مذکور را برای تصویر برداری اجاره کنید ولی اینها چندان هم لازم نیستند.
– تمام تلاش خود را بکنید تا زمان مناسبی را برای عکاسی فرمالیته انتخاب کنید. زمانی که فاصله زیادی با مراسم عروسی شما داشته باشد تا از هرگونه دغدغه ای در این باره رها باشید.
– در مورد تامین لباس و میکاپ از استودیوی عکاسی سوال کنید. برخی از استودیوها تنها کارهای تصویر برداری را انجام می‌دهند و شما باید خودتان ظاهر و لباس‌های خود را سروسامان دهید. در این صورت آوردن یک کیت اضطراری از لوازم آرایش، لباس و سایر موارد مورد نیاز را فراموش نکنید. یا اینکه باید پول کافی برای اجاره یا خرید این موارد را در استانبول به همراه داشته باشید.
– برای اینکه عکس‌های زیباتری بگیرید در ادامه در مورد نحوه ژست گرفتن‌های عکس‌های فرمالیته در استانبول هم توصیه‌هایی برای شما داریم. البته مسئله مهم تر این است که سعی کنید در عکس ها، خودتان باشید. خیلی تلاش نکنید تا لیستی از تصاویری با ژست‌های مختلف را کامل کنید.


در هنگام گرفتن عکس‌های فرمالیته  به جای تمرکز بر ژست گرفتن سعی کنید همانطور که هستید باشید

چند توصیه برای ژست گرفتن عکاسی فرمالیته در استانبول
– برای عکاسی فرمالیته بهتر است که همه چیز را تا حد امکان طبیعی تر نگه دارید. عکاسان شما بیشتر بر احساسات تأکید می‌کنند تا روی ژست‌ها. بنابراین اولویت شما باید این باشد که همانطور که هستید ژست بگیرید. نه اینکه بخواهید شخصیت خود را برای عکس گرفتن تغییر دهید.

– باید با حضور عکاس فرمالیته خود نیز احساس راحتی کنید در این صورت بهتر می‌توانید احساسات واقعی و صادقانه خود را در تصاویر بروز دهید.
قبل از رفتن به سفر فرمالیته در استانبول، با همسر آینده خود ژست‌های دلخواهتان را تمرین کنید. این تمرین‌ها بیش از یک ساعت طول نمی‌کشند و ارزشِ زمانی را که صرف آنها می‌کنید دارند. به همراه همسرتان بر روی پیدا کردن و تمرین ژست‌های راحت و چهره‌های بامزه تمرکز کنید. زیرا که این ژست‌ها هستند که برای همیشه یکی از بهترین روزهای زندگیتان را به شما یادآوری خواهند کرد.

ژست‌های رایج برای فرمالیته در استانبول
ژست‌هایی که می‌توانید با لباس عروس بگیرید
برای عکس‌های فرمالیته، یکی از عناصر مهم، لباس  عروس خانم است. عروس خانم می‌تواند با لباس عروسی خود ژست‌های متنوعی بگیرد. اعم از لمس کردن، بوییدن، در آغوش کشیدنِ لباس و… . عکاس می‌تواند پشت صحنه را نشان دهد که در حال آماده شدن با لباس عروس هستید. این نوع عکس‌ها نه تنها صمیمی هستند، بلکه احساسات شما را قبل از دیدن شریک زندگیتان به طور کامل منتقل می‌کنند.

ژست‌های آماده شدن داماد در عکس‌های فرمالیته
داماد نیز بهتر است در جریان تصویربرداری فرمالیته چند عکس از مراحل آماده شدن خود بگیرد. عکاس در جریان فرمالیته، فرصت خوبی دارد که از جزئیات کوچک مانند لباس، کفش، حلقه و استایل داماد در مراحل آماده شدن وی عکس بگیرد.


ژست های آماده شدن، جزو ژست های رایج در تصویربرداری فرمالیته هستند

ژست نگاه اول عروس و داماد
عاشقانه ترین لحظه در عکس‌های فرمالیته، زمانی است که داماد برای اولین بار به عروس خانم نگاه می‌کند. احساساتی که در چشمان او وجود دارد وصف ناپذیر است. از تیم عکاسی خود بخواهید که این لحظه را به طور خاص در تصاویر فرمالیته در استانبول از زوایای مختلف به تصویر بکشند.

گنجاندن آیتم‌های احساسی در تصاویر فرمالیته در استانبول
اگر دوست داشته باشید عکاس می‌تواند چند آیتم احساسی نیز در  عکس‌های فرمالیته شما بگنجاند. از جمله ثبت  یک لحظه هم آغوشی و یا به تصویر کشیدن یک بوسه عاشقانه بین عروس و داماد.

برش کیک در تصاویر فرمالیته
یکی از  شیرین ترین لحظات عروسی، لحظه برش کیک عروسی است که می‌توانید آن را در تصاویر فرمالیته شبیه سازی کنید. این لحظه، همیشه در طول مراسم  عروسی توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. بنابراین ایده خوبی است که یک لحظه برش عاشقانه  کیک را نیز در میان تصاویر فرمالیته در استانبول بگنجانید.

ژست‌های بازی با باد در تصاویر فرمالیته در استانبول
یکی از رایج ترین ژست‌ها برای تصویربرداریِ فرمالیته در استانبول زمانی شکل می‌گیرد که عروس خانم اجازه می‌دهد باد با لباس وی بازی کند. وقتی باد، لباس عروس را آزادانه حرکت داد وی می‌تواند با حرکت باد برقصید تا بهترین زوایای تصویری خود را ارائه دهد.


ژست های حرکت لباس عروس با باد در عکس‌های فرمالیته عروسی

سایر ژست‌هایی که میتوانید در تصاویر فرمالیته به خود بگیرید
-‌ نگاه ظریفِ بین عروس و داماد
– راه رفتن با هم به سمت دور دست.
– دراز کشیدن در کنار یکدیگر بر روی زمین.
-گرفتن دست یکدیگر در حالی که به افق استانبول خیره شده اید.
– ایستادن یا قدم زدن با یکدیگر در حالی که مناظر استانبول را در پشت سر دارید.
– لذت بردن از مناظر لب دریای استانبول.
– لبخند زدن با هم در حالی که پرندگان دریایی در کنار شما در حال پروازند.
کلام آخر
استفاده از خدمات تصویر برداری فرمالیته در استانبول، یک تجربۀ فوق العاده برای شما می‌سازد. توصیه می‌شود مانند سایر زوج‌های خوش ذوق به تور فرمالیته استانبول بپیوندید. استودیوی تک چهره یکی از معتبرترین مراکزی است که چنین خدماتی را به شما ارائه می‌دهد. رفتن به تور فرمالیته در استانبول تصمیمی است که برای همیشه به آن افتخار خواهید کرد.

 

جهت اطلاعات بیشتر و عکاسی فرمالیته در استانبول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

02122351992